dag 12 & 13 (Belfast - Londen) - Reisverslag uit Shadwell, Verenigde Staten van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 12 & 13 (Belfast - Londen) - Reisverslag uit Shadwell, Verenigde Staten van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 12 & 13 (Belfast - Londen)

19 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Shadwell

De 12e dag van de vakantie zijn we vertrokken uit Belfast. De boot richting Cairnryan vertrok om 11:30 uur. Na vertrek hebben we in de bioscoop van de boot een film gekeken. Hierna is Thijs van de zon gaan genieten op het dek en heeft Bart zich laten masseren in de lounge.

Aangekomen in Cairnryan zijn we in de richting van Schotland gegaan. Hier hebben we door de prachtige omgeving gereden. S'avonds hebben we een camping gevonden langs het kanaal en hebben hier ons kamp opgeslagen.

De volgende morgen zijn we op tijd vertrokken omdat er tegen de middag regen is voorspeld. Na ongeveer een uur begon de mot regen en zijn daarom over de snelweg gaan rijden. Tegen de middag hebben we besloten om in één keer door te rijden richting Londen. Maar nadat we aangekomen waren na een zeer lange rit (597 km) waren we helemaal gesloopt. Toen hebben we dus iets gegeten en snel naar bed gegaan.