dag 4 t/m 7 (Fishguard - Dublin) - Reisverslag uit Kingswood, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 4 t/m 7 (Fishguard - Dublin) - Reisverslag uit Kingswood, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 4 t/m 7 (Fishguard - Dublin)

14 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Kingswood

Na een bootreis van 3,5 uur zijn we dan in Ierland. Het was in middels 18:00 uur dat we aankwamen dus we zijn gelijk naar een camping op zoek gegaan. De eerste camping waar we kwamen was vol en zijn daarom gelijk naar de volgende camping op zoek gegaan. Deze lag iets verder en dicht bij een dorpje.

Toen we hier alles hadden uitgestald zijn we gelijk richting de pub gegaan. Hier hebben we heel gezellig gezeten en hebben we genoten van de live muziek.

In de morgen hebben we lekker uitgeslapen en gekeken welke richting we op zullen gaan. We hebben besproken om richting Kilkenny te rijden. De reis ging goed en hadden weer prachtig weer. Rond 13:00 uur kwamen we een supermarkt tegen en hebben hier vers belegde broodje gehaald.

Aangekomen in Kilkenny hebben we weer een camping gezocht en deze snel gevonden. Daar onze tent opgezet en heerlijk van de zon genoten. In de avond zijn we richting het centrum van Kilkenny gelopen en in een restaurant heerlijk gegeten. Na het eten kwam er live muziek en hebben daarom nog een biertje toe gedaan. Hierna zijn we naar de grootste club van Kilkenny gegaan om de dag feestelijk af te sluiten.

Op donderdag 13 augustus zijn we in de richting van Dublin gegaan. Dit was echt een super mooie rit. We gingen eerst door het bos met alleen maar slingerwegen en heuvels. Hierna even snel iets gegeten en weer door gereden. Toen kwamen we in een gebied uit met allemaal kleine watervalletjes en een groot heuvelachtig landschap. Hier liepen overal schapen zelfs op de wegen. Dus het was rustig rijden, genieten en uitkijken.

Vervolgens zijn we op zoek gegaan naar een camping. We hebben een camping gevonden vlak naast Dublin. Hier hebben we onze tent weer opgezet en zijn daarna heerlijk uit eten geweest.