dag 2 t/m 4 (Calais - Fishguard) - Reisverslag uit Treleddyd-fawr, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 2 t/m 4 (Calais - Fishguard) - Reisverslag uit Treleddyd-fawr, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 2 t/m 4 (Calais - Fishguard)

08 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Treleddyd-fawr

Vanmorgen hadden we de wekker al vroeg staan omdat de boot al om 9:00 uur vertrok richting Dover. Om 8:15 uur kwamen we bij de boot aan en konden hier gelijk inchecken. We waren nog net op tijd want de deuren gingen achter ons gelijk dicht.

Op de boot hebben we heerlijk ontbeten. Dit was een stevige hap dus konden de rest van de dag voort.

Aangekomen in Dover hebben we nog een paar uurtjes gereden en weer een camping opgezocht. Dit was een mooie rit en hebben alles over binnenwegen gereden. De camping was zo gevonden en konden gelijk op onze plek gaan staan. Hier hebben we het gasstelletje gepakt en de blikken soep opgewarmd. Heerlijk gegeten dus.

De volgende morgen (9 augustus) waren we alle twee op tijd wakker en zaten daarom al om 8:30 uur op de motor. We hadden weer een prachtige dag, strak blauwe lucht en mooie land wegen. Hier hebben wij ook lekker van genoten en zijn pas om 16:00 uur naar een camping op zoek gegaan. Deze hadden we snel gevonden maar was erg duur (£148,- pp per nacht). Maar 5 minuten verder was een andere camping die veel goedkoper was en dat beviel ons natuurlijk veel beter (£8,- pp per nacht). Deze hebben we toen ook genomen en hebben hier gedoucht en gegeten. Hierna hebben we de dag afgesloten in de plaatselijke pub.

In de morgen zijn we weer op tijd wakker geworden en begon onze 4e dag al om 9:00 uur. Na drie kwartier begon het te regenen en hebben we onze routen voor vandaag aangepast. We hebben de rest van de dag over de snelweg gereden. S'middags begon het weer op te knappen en hebben we naar een camping gezocht. Hier hadden we prachtig uitzicht over de haven en het landschap. En hebben de dag weer afgesloten in de plaatselijke pub. Hier zijn we in gesprek gekomen met een paar mannen uit Engeland. En hebben een hele gezellige avond gehad.

Dinsdag 11 Augustus hebben we kunnen uitslapen omdat we de boot pas om 14:30 uur hebben richting Rosslare (Ierland). Dat kwam mooi uit....