dag 10 & 11 (Dublin - Belfast) - Reisverslag uit Lighthouse Island, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 10 & 11 (Dublin - Belfast) - Reisverslag uit Lighthouse Island, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 10 & 11 (Dublin - Belfast)

18 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Lighthouse Island

Vanmorgen de 9e dag van de vakantie hebben we eerst ontbeten en daarna de motors geladen. Rond 12:00 uur zijn we vertrokken uit Dublin in de richting van Belfast. Het was prachtig weer en hebben door de binnenweggetjes van Ierland gereden, prachtig. Tussen de middag zijn we bij een restaurant in een dorpje gestopt om te lunchen.
Hierna hebben we gekeken waar een camping dicht bij de route lag en zijn hier heen gereden. Daar aangekomen hebben we spaghetti gemaakt en zijn we alle twee onze tent in gegaan omdat we helemaal op waren.

De volgende morgen waren we al heel vroeg wakker (06:00 uur) maar het regende vrij hard dus zijn nog een uurtje blijven liggen in ons tentje. Na alles te hebben ingepakt (nat) zijn we vertrokken richting Belfast. Het eerste uur van onze reis hebben we alleen maar motregen gehad. Maar daarna klaarde de lucht op en hebben we heerlijk in het zonnetje verder gereden en kwamen rond 12:00 uur aan in Belfast. Hier hebben we een hotel gevonden maar konden pas om 14:00 uur de kamer in. In die tussentijd zijn we aan de borrel gegaan en gegeten in de bar van het hotel.