dag 14 & 15 (Londen) - Reisverslag uit Shadwell, Verenigde Staten van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 14 & 15 (Londen) - Reisverslag uit Shadwell, Verenigde Staten van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 14 & 15 (Londen)

20 Augustus 2015 | Verenigde Staten, Shadwell

Vanmorgen hebben we onze motoren in een andere parkeer garage moeten neerzetten. En zijn daarna door de stad gelopen naar een oud leger schip (HMS Belfast). Hier hebben we een rondleiding gehad van een paar uur. Was heel interessant. Vervolgens zijn we richting de metro gelopen en zo weer naar het hotel te gaan. Daar even een biertje gedaan.

In de avond zijn we eerst uit eten geweest bij een Turks restaurant. Hier hebben we heerlijk gegeten en zijn daarna met de bus naar het centrum van Londen gegaan om hier in de pub iets te drinken. En na een gezellige avond zijn we met de metro weer richting het hotel gegaan.

De tweede dag in Londen zijn we met de metro naar het centrum gegaan. Daar hebben we iets gegeten en langs het buckingham palace gelopen. Hierna zijn we langs het kanaal richting de Big Ben gelopen. Dit was erg mooi om allemaal te zien. Toen moesten we snel terug naar het hotel om onze motoren weer in een andere parkeergarage te zetten.

De laatste avond in Londen zijn we naar de Film geweest (Mission in passable). Dit was erg leuk maar voor dat de film begon kregen we eerst nog een half uur reclames. Tijdens de film was het best fris in de zaal en er was helemaal geen pauze. Na deze gezellige avond zijn we weer teruggegaan naar het hotel.