dag 8 & 9 (Dublin) - Reisverslag uit Whitehouse Upper, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 8 & 9 (Dublin) - Reisverslag uit Whitehouse Upper, Verenigd Koninkrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 8 & 9 (Dublin)

16 Augustus 2015 | Verenigd Koninkrijk, Whitehouse Upper

Op dag 8 van de vakantie waren we alle twee al vroeg wakker en hadden zin om naar Dublin te gaan. Hier zijn we op tijd heen gegaan, het was maar een klein stukje (35km). We hebben de hele rit regen gehad en toen we aankwamen werd het droog. Het eerste hotel waar we wilden overnachten had ook plek voor twee. Hier hebben we daarom ook snel de spullen naar de kamer gebracht gedoucht en zijn de stad in gegaan.

Savonds hebben we gegeten in het hotel en daarna in de bar een biertje gedaan. Hier kwamen we in aanspraak met een hele groep studenten uit America. Met die groep zijn we vervolgens nog de club in gegaan. Maar toen we uiteindelijk iedereen weer kwijt waren zijn we terug gelopen richting het hotel.

De 2e dag in Dublin zijn we naar de Guinness brouwerij geweest. Dit was erg leuk, hier hebben we van het begin tot het einde gezien hoe Guinness gebrouwen word. Op het einde van de rondleiding kregen we een tap cursus en mochten we dus zelf ons bier tappen en opdrinken. Hierna zijn we uit eten geweest en een drankje gedaan in de bar van het hotel.