dag 13 (Parijs - Antwerpen) - Reisverslag uit Antwerpen, België van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 13 (Parijs - Antwerpen) - Reisverslag uit Antwerpen, België van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 13 (Parijs - Antwerpen)

28 Augustus 2014 | België, Antwerpen

De wekker om half 7 en hebben ons gelijk opgefrist. Vervolgens hebben we de tassen en koffers weer ingepakt en de motoren naar het hotel toe gereden. Nadat we de tassen en koffers op de motoren hadden gedaan zijn we begonnen aan de één na laatste reisdag.

De reis is goed voorlopen en hebben geluk gehad met het weer. De hele reis hebben we flinke bewolking gehad en toen we gingen lunchen bij de MAC heeft het zachtjes gemiezerd. Daarna de reis richting Antwerpen volbracht en hadden snel een hotel gevonden. Hier hebben we snel onze tassen en koffers in de kamer gezet ons opgefrist en de stad in gegaan.

Hier hebben we eerst op het terras gezeten met een biertje en wat gegeten. Daarna wilden we naar een kroeg maar konden die niet vinden. Er liepen 2 meiden voorbij die in Antwerpen studeerden en hebben het aan hun gevraagd. Ze zeiden dat het vlak bij hun appartement was en wij waren dus meegelopen. Bij de kroeg aangekomen hebben we even een biertje met ze gedaan en hebben ze vervolgens naar hun appartement gebracht.