dag 11 & 12 (Évraux - Parijs) - Reisverslag uit Paris 10 Entrepôt, Frankrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 11 & 12 (Évraux - Parijs) - Reisverslag uit Paris 10 Entrepôt, Frankrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 11 & 12 (Évraux - Parijs)

26 Augustus 2014 | Frankrijk, Paris 10 Entrepôt

Vandaag zijn we om half 9 vertrokken van uit ons hotel in Évraux. De reis richting parijs is begonnen met veel bewolking en een kleine miezer bui. Deze was gelukkig al snel voorbij en hebben daarna heerlijk gereden. Toen we bij Parijs waren aangekomen hebben we eerst de hele stad doorgereden op zoek naar ons hotel.

Aangekomen in het hotel hebben we onze tassen en koffers naar de kamer gebracht en vervolgens de motoren naar de parkeergarage gereden. Hierna even een snelle hap op de hoek van de straat gedaan en de metro gepakt. We waren vlak bij de Eiffeltoren uitgestapt en zijn hier toen naartoe gelopen. Daarna hebben we een heel stuk door de stad gelopen langs verschillende bezienswaardigheden en aan de hoofdstraat van Parijs nog iets gedronken. De dag hebben we afgesloten in de Irish pub.

De tweede dag in Parijs hebben we eerst uitgeslapen en daarna ontbeten bij het restaurant op de hoek van de straat. Hierna hebben we de metro gepakt richting de Eiffeltoren. Daar aangekomen wilden we met de lift naar de top van de toren maar hier stond een zeer lange wachtrij dus hebben we de trap omhoog genomen. Appeltje eitje :)

Daarna hebben we even in een café gepoold onder het genot van een biertje. Toen lekker uit eten geweest en zo ons avontuur in Parijs afgesloten.