dag 6 & 7 (Senegüé - Lacanau-océan) - Reisverslag uit Lacanau-Océan, Frankrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 6 & 7 (Senegüé - Lacanau-océan) - Reisverslag uit Lacanau-Océan, Frankrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 6 & 7 (Senegüé - Lacanau-océan)

22 Augustus 2014 | Frankrijk, Lacanau-Océan

Vanmorgen zijn we om 11 uur vertrokken uit Senegüé in de richting van Biscarosse (Frankrijk). De eerste 90km hebben we door de bergen gereden en onwijs genoten van het uitzicht. Hierna hebben we alles op N wegen gereden. Dit was ook echt leuk omdat we door veel verschillende dorpjes zijn gereden.

Aangekomen in Biscarosse zijn we op zoek gegaan naar een hotel maar jammer genoeg zaten deze allemaal vol. Toen zijn we doorgereden naar Lacanau-ocean en hebben onze motoren langs de boulevard geparkeerd. Hier was het eerste hotel die we probeerde ook vol maar de tweede had nog een kamer voor 2 over.

Hierna hebben we lekker gegeten en zijn een uurtje op bed gaan liggen. De dag hebben we afgesloten in verschillende clubs. Om 2:00 uur gaan de meeste clubs dicht in Lacanau-ocean en zijn toen naar een andere club gegaan. Hier stond een zeer lange rij voor de entree en we waren van plan om richting het hotel te gaan tot we langs de rij liepen en de beveiliger ons aansprak. Wij mochten van hem zo naar binnen en hoefde niet in de rij te staan en te betalen.

De tweede dag in Lacanau-ocean hebben we tot 2 uur op het strand gelegen. En hebben daarna lekker bij een pizzeria gegeten met een heerlijke cocktail.