dag 2 (Nancy - Millau) - Reisverslag uit Millau, Frankrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu dag 2 (Nancy - Millau) - Reisverslag uit Millau, Frankrijk van Motorvakantie2014 - WaarBenJij.nu

dag 2 (Nancy - Millau)

17 Augustus 2014 | Frankrijk, Millau

Vandaag staat er een route van 760km voor ons klaar. Daarom zijn we vroeg vertrokken vanuit het hotel. De wekker ging om 6 uur en om 7 uur reden we weg vanuit Nancy.

De reis is goed verlopen. We hebben de eerst 450km niks over de snelweg of tolwegen gereden. Hierdoor zijn we door mooie dorpjes en plaatsjes gereden. Tijdens de middag lunch hebben we gekeken waar we een hotel wilden scoren. Hier kwam uit dat Millau (Frankrijk) op de route lag en hebben gekeken of daar een hotel te krijgen was.

Aangekomen in Millau zijn we naar een motor hotel toe gereden en hebben gevraagd of we hier konden overnachten. Hier kregen we gelijk een kamer toegewezen en hebben daarna lekker in het zwembad gelegen.